מדריך לכתיבת קורות חיים

מספר טיפים לכתיבת קורות חיים
הדרך למציאת עבודה חדשה מתחילה בכתיבת קורות חיים מותאמים למשרה אליה אתם מגישים מועמדות, עליכם לדעת שאתם לא היחידים שתגישו קו"ח למשרה שראיתם וסביר להניח שמתקיימת תחרות לא קטנה על המשרה הזו, המעסיק מקבל לעיתים מספר רב של קו"ח ועליכם לבלוט על פני מועמדים אחרים,בשורות הבאות ננסה לתת לכם כמה המלצות איך להכין קורות חיים מדוייקים שיעזרו לכם לקבל את המשרה שראיתם באתר.

  1. רלוונטיות – אין צורך לציין בקו"ח כל מקום עבודה שבו עברתם עד ליום הגשת קורות חיים למשרה שראיתם, לעיתים מקום עבודה אחת שבו עבדתם במהלך השנים שנוגע ולרוונטי ישירות למשרה שבה אתם מתעניינים כבר יספיק למעסיק כדי לרצות שתאם תעבדו אצלו, אז מה שלא רלוונטי כדאי מאוד למחוק.
  2. אמינות – תקפידו להיות אמינים – ציינו בקורות חיים רק דברים אמיתיים, כמו יכולות וניסיון שיש לכם, אם אתם לא באמת יודעים שולטים באקסל אל תציינו שיש לכם שליטה מלאה! אתם לא רוצים להגיע לראיון עבודה ולהתבקש לעשות משהו שציינתם שאתם יודעים ואתם לא באמת יודעים לעשות אותו.
  3. הישגים –  היו לכם הישגים מיוחדים במהלך העבודה הקודמת שלכם ? חשוב שתציינו זאת אך אל תסחפו אל עבר הגאווה והערכה עצמית יתרה זה יכול להרתיע את המעסיקים.
  4. קו"ח לכל משרה –  אנחנו ממליצים להתאים קו"ח לכל משרה שאליה אתם מגישים מועמדות, בדרך כלל לכל תפקיד יש דרישות שונות. הכניסו לקו"ח ניסיון וכישורים שיש לכם שיכולים להתאים ממש למשרה שאליה אתם מגישים קורות חיים.
  5. כמה מילים עליכם – קורות חיים נראים כולם אותו דבר ציינו בתחילת/בסוך הקורות חיים כמה מילים עליכם בשפה שלכם, מה אתם עושים היום,מה אתם רוצים להיות עוד 5 שנים, מה הציפיות שלכם מהמעסיק וכו.
  6. עיצוב קורות חיים – מעסיק שמחפש עובדים עובר על המון קורות חיים עם הקורות שלכם יהיו מבלוגנים ולא ברורים הוא אפילו לא יטרח לקרוא שורה אחת. חשוב לקצר היכן שצריך, לשמור על פורמט אחיד בכל שלבי הקורות חיים

לחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הווצאפ שלנו לקבלת עדכונים על משרות חדשות, קורסים במימון מלא ומאמרים נוספים 

התחברות לאתר