איפה מוצאים עבודה כנהג קרוב לבית?

נהגי אוטובוס בתחבורה הציבורית משתכרים יותר מהממוצע במשק. אבל לא תמיד הם יכולים למצוא עבודה קרוב לבית. מטבע הדברים, העבודה שלהם ניידת ויכולה להתקיים בכל מקום בארץ. מי מציע להם עבודה בעיר מגוריהם?

 

הודיה חזרה מבית הספר כרוח סערה. "הנהג אמר לי מילה לא יפה", אמרה לאבא ואימא. כל מי שיש לו ילדים שנוסעים בתחבורה הציבורית יודע כמה חשובה זהותו והתנהגותו של הנהג. ילדים הם צרכנים כבדים של תחבורה ציבורית וילדים חרדיים על אחת כמה וכמה.

מטרופולין, חברת התחבורה הציבורית באלעד, מגייסת נהגים לעבודה באלעד וסביבותיה. מעבר לעובדה שמטרופולין היא חברת התחבורה הציבורית המציעה לנהגיה את התנאים והשכר הגבוה ביותר בענף, לנהגים החדשים מאלעד שיתקבלו לעבודה בחברה, תהיה זו עבודה קרוב לבית עם שליחות. עבודה בתוך הקהילה עם משכורת גבוהה בהרבה מהממוצע.

רוצים לעבוד כנהגי אוטובוס קרוב לבית? לחצו כאן>>

מטרופולין מציעה למתאימים הכשרה על חשבונה לנהיגה ברכב ציבורי, בדגש על אוטובוס כמובן, ומענק כספי בסך 15 אלף שקל בתקופת ההכשרה כדי שאפשר יהיה ללמוד בראש קט. היא גם מציעה את השכר השעתי הגבוה ביותר בענף התחבורה הציבורית. כאילו לא די בכך, מציעה מטרופולין גם 15,000 ₪ נוספים לאלה שיתמידו ויעבדו שנה בחברה, וגם תנאים מצוינים אחרים כמו בונוסים חודשיים, משכורת 13 למצטיינים וקרן השתלמות מהרגע הראשון. ואם מדובר בנהג מאלעד שיש כבר ברשותו רישיון אוטובוס, מציעה החברה גרירת ותק מלאה, לנהגים שעוברים מחברות אחרות כך שכל מה שצברו ימשיך יחד איתם

"אנחנו מחפשים נהגים מתוך היישוב אלעד וסביבתו כי אנו מאמינים שסביבת עבודה קרובה לבית, שמייצרת תנאים נוחים ומשמעות גבוהה עבור מי שמבקש לשרת את הקהילה שלו, הם יתרון עצום עבור המועמדים", אומרים במטרופולין. אגב, כבר היום מועסקים במטרופולין עשרות נהגים תושבי אלעד, והדבר מוכיח את עצמו גם בהיבט של השירות וגם מבחינתם של הנהגים, שנהנים לעבוד בקהילה.

"מה גם שיש בזה גם ממד של שליחות משום שתפקיד של נהג אוטובוס הוא תפקיד רב אחריות ולא רק בהיבט של נהיגה זהירה", מוסיפים במטרופולין. כך שאם אתם תושבי אלעד שאוהבים אנשים, ורוצים פרנסה מכובדת שהכנסה נאה בצידה, עם אפשרות לעבוד קרוב לבית, כדאי לכם לבדוק את האופציה של מטרופולין.

רוצים עבודה שהיא גם פרנסה וגם שליחות? לחצו כאן>>

נציין כי ענף התחבורה הציבורית בישראל סובל ממחסור כבד ומתמשך בנהגים. הגידול הטבעי המהיר בישראל בכלל ובציבור החרדי בפרט, יחד עם רמת המינוע הנמוכה, דורשים עוד ועוד ידיים על ההגה. מה שמבטיח תנאים סוציאליים טובים ושכר משתלם. במטרופולין, כך מסתבר, שווה יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

התחברות לאתר