מפעילת התחב"צ שמחפשת נהגים מאלעד

גם הכשרה על חשבון החברה וגם מענק גבוה כבר בתקופת ההכשרה. גם השכר הכי גבוה לשעה וגם קרן השתלמות מהשעה הראשונה. גם העלאות שכר בהתאם לוותק וגם בונוסים חודשיים. גםתנאים סוציאליים וגם הסכם קיבוצי מפרגן. באיזו חברת תחבורה ציבורית מקבלים את כל זה ואפילו יותר?

אין זה סוד שהתחבורה הציבורית בישראל סובלת ממחסור גדול מאוד בידיים עובדות, כלומר, ידיים נוהגות. חוקי ההיצע והביקוש יחד עם עידוד ממשלתי יצרו מצב שנהגי התחבורה הציבורית, וליתר דיוק, נהגי האוטובוסים, נהנים משכר גבוה ומתנאים סוציאליים מעולים.

עם זאת, על־אף התחרות על לבם של נהגים פוטנציאליים, לא כל חברות התחבורה הציבורית זהות. יש מהן נדיבות יותר ויש פחות. אחת מהחברות הנדיבות יותר היא מטרופולין שמחזיקה מספר אשכולות ומהם, בנגב, בשרון, במרכז וב…אלעד.

ואלעד, כמו כל ריכוז חרדי, היא צרכנית גדולה מאוד של תחבורה ציבורית הן בקווים הפנימיים והן בקווים הבינעירוניים. וכאילו לא די בכך, אוכלוסיית אלעד הולכת וגדלה משנה לשנה. הגידול הטבעי גבוה משמעותית מהממוצע הישראלי ויותר אנשים זקוקים לנהגים טובים ומיומנים.

רוצים להיות נהגים בתחבורה הציבורית ולהתפרנס בכבוד? לחצו כאן>>

מטרופולין, שגם כך נחשבת לאחת החברות הטובות מקרב חברות התחבורה הציבורית בישראל, מציעה לנהגים את השכר הגבוה ביותר בענף התחבורה הציבורית. אבל זה רק הדובדבן שבקצפת. מטרופולין מוכנה לתת לנהגים ותיקים עם רישיון, שבוחרים לעבור אליה, לגרור עמם את הוותק ובהתאם לכך להתחיל בשכר יותר גבוה. הם גם יקבלו קרן השתלמות מהיום הראשון ואפילו משכורת 13 לנהגים מצטיינים. וזה רק חלק קטן מההטבות שמטרופולין מעניקה לנהגים שלה.

עם הגידול בפעילותה של מטרופולין באלעד וסביבותיה, היא מגייסת נהגים נוספים ומציעה לאלה שאינם מחזיקים ברישיון אוטובוס, הכשרה מלאה על חשבונה. כלומר, תוכלו ללמוד ולקבל רישיון של נהג אוטובוס מבלי לשלם אגורה. לא רק שלא תשלמו, גם תקבלו מענק כספי של אלפי שקלים בתקופת ההכשרה. ואם תתמידו ותעבדו בחברה מספיק זמן, תקבלו עוד מענק זהה בנוסף לשכר הגבוה.

במטרופולין לא הולכים סחור-סחור ואומרים בפה מלא: אם אתם נהגי אוטובוס טובים ומנוסים מהציבור החרדי, אנחנו צריכים אתכם. אם אתם בעלי תודעת שירות שרוצים להתפרנס בכבוד, אנחנו רוצים אתכם גם אם אין לכם רישיון לאוטובוס. אגב, משיחות עם נהגים שכבר עובדים במטרופולין עולה כי מטרופולין היא החברה הכי טובה לנהגים.

רוצים ללמוד נהיגת אוטובוס ציבורי על חשבון מטרופולין? לחצו כאן>>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

התחברות לאתר